

Onks sulla jotain asiaa vai?
Menikö jokin vituiksi tai mietityttääkö jokin?
Ota meihin yhteyttä just sulle sopivalla tavalla!
-
Soita: 040 654 5654 (Arkisin: 8-16)
Mailaa: asiakas@dickjohnson.fi
Chattää: Tsekkaa oikea alakulma
- Tsekkaa alta UKK
Jos tuote ei miellytä – esimerkiksi tuoksu ei sovi, käyttö tuntuu hankalalta tai vaikkapa vaimosi ei pitänyt siitä – voit palauttaa tuotteen.
Buyer’s Club on 12 kuukauden määräaikainen jäsenyys, joka estää etujen väärinkäyttöä. Jos olet ollut jäsen yli vuoden, voimme perua jäsenyyden heti – ilmoita meille sähköpostiosoitteesi.
Jos haluat perua jäsenyyden ennen 12 kuukauden täyttymistä, onnistuu sekin: tällöin veloitamme jäsenetujen (saatujen alennusten) arvon.
Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, voimme päivittää toimitusosoitteen heti – kaikki kunnossa!
Jos paketti on jo pakattu, emme voi enää muokata osoitetta. Tässä tapauksessa suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan kuljetusyhtiöön (Posti tai Matkahuolto) ja pyytämään osoitteen päivitystä heidän palvelussaan.
Jos tilaustasi ei ole vielä pakattu, voimme vaihtaa tuotteen saman tien. Ota meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti.
Jos tuote on jo lähetetty, voit palauttaa sen alla olevien ohjeiden mukaan ja tilata uuden.
Palautusohjeet:
Pakkaa tuotteet ja lisää mukaan nimesi sekä tilausnumerosi.
Vie lähetys postiin tai Matkahuoltoon ja ilmoita, että kyseessä on asiakaspalautus.
Kirjoita näkyviin “asiakaspalautus” ja käytä seuraavaa palautusnumeroa:
Posti: 641529
Matkahuolto: 9522060
Yrityksen nimi: GF Lab Oy
Voit aina palauttaa tuotteita yllä olevien ohjeiden mukaisesti. Jos haluat palauttaa vain osan, ilmoita siitä ensin meille sähköpostitse.
Huom! Jos tilauksessa oli Mystery Box, se tulee palauttaa kokonaisuudessaan.
Palautukset hyvitetään heti niiden saavuttua varastollemme Pirkkalaan. Hyvitys näkyy tililläsi 2–5 arkipäivän sisällä.
Lähetämme uuden tuotteen rikkinäisen tilalle. Lähetä meille sähköpostitse DFI-alkuinen tilausnumero, niin hoidamme asian. Uutta tuotetta ei tarvitse palauttaa, jos esimerkiksi pumppu on rikki tai tuote on vuotanut.
Jos paketti on jo perillä väärässä pisteessä, voimme vielä siirtää sen toiseen – ota meihin yhteyttä sähköpostitse.
Jos pakettia ei ole vielä toimitettu, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön nopeuttaaksesi prosessia.
Huomioi, että ruuhkakausina automaatit voivat olla täynnä ja kuljetusyhtiö voi ohjata paketin toiseen noutopisteeseen.
Jos et saanut tilaajalahjoja, vaikka summan olisi pitänyt oikeuttaa niihin, ota meihin yhteyttä DFI-alkuisen tilausnumeron kanssa. Lähetämme puuttuvat tuotteet heti, jos kriteerit täyttyivät.
Jäsenmaksu veloitetaan automaattisesti kortilta 30 päivän välein. Siksi liittyessäsi sinun tulee syöttää korttitiedot. Kun olet liittynyt ja kirjautunut sisään, voit käyttää myös muita maksutapoja tilauksissa.
Toimitamme Postin ja Matkahuollon kautta – molemmat kattavat koko Suomen. Lisäksi tarjoamme Budbee-kotiinkuljetuksia valituilla alueilla.