Dick Johnson Barbershop yrittäjäksi?

Oletko jo kuullut tamperelaisten ja helsinkiläisten Dick Johnson ylistyksen? Kulttimaisen kannatuksen ja nopean menestyksen taustalta löytyy vahva brändi, loistava tuotemyynti ja partureiden tinkimätön työnlaatu. Haluamme nyt jakaa menestyksen kanssasi ja etsimme uusia parturialan yrittäjiä avaamaan Dick Johnson Barber Shop -partureita Suomen suurimpiin kaupunkeihin.

Dick Johnson Barber Shop on klassinen miesten parturi, joka pyrkii pysymään vallitsevien hius- ja partatrendien aallon harjalla. Tämän vuoksi työntekijämme ovat huippu partureita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja sopeutuvat klassiseen barbershop -ympäristöön. Keskitymme tarkasti työnlaatuun ja pyrimme välttämään ettei asiakkaille välittyisi tunne siitä, että tekisimme liukuhihnatyötä. Kaikki alkaa työntekijöiden intohimosta miesten hiustenleikkaukseen, parranajoon ja groomaukseen. Dick Johnson Barber Shoppiin on helppo tehdä ajanvaraus ja matala kynnys astua sisään rentoutumaan. 

 

More than Exlusive! 

Säilytämme brändin arvon valikoimalla vain osaavia ja sopivan henkisiä työntekijöitä. Myymämme tuotteet ovat teemaan sopivien huippubrändien kehittämiä. Pidämme huolen, että parturiliikkeitä löytyy vain yksi kustakin Suomen suurimmista kaupungista. Etsimämme exclusiivisen Barber Shopin suurimmat kriteerit ovat: 

  • Sijainti näkyvällä paikalla kaupungin keskustassa. Helppo kulkuyhteys.
  • Liikkeessä on 6 - 12 parturituolia, pesupaikka ja vähintään 100m2 tilaa
  • Liikkeessä työskentelee aluksi vähintään 4 - 6 palkallista parturia.
  • Riittävän suuri tila mittavalle groomaustuotteiden myymäläosiolle
  • Brändiin sopiva näyttävä ja houkutteleva julkisivu
  • Lisenssi myydään vain yhdelle parturiyrittäjälle per kaupunki.

Dick Johnson Barber Shop on kaupungin paras parturi. Se houkuttelee asiakkaita myös kauempaa lähikunnista.

 

Superior Lifestyle Experience 

Barber Shop -parturiliike on tärkeä kanava Dick Johnson lifestyle -brändissä. Parturiliikkeen lisäksi kattavaan lifestyle -kokemukseen kuuluu perinteinen kivijalka kosmetiikka- ja vaatekauppa, private label -tuotteiden vienti, tatuointipalvelut, blogisivusto sekä koko yrityksen perustana toimiva mittava verkkokauppa. Kaikki kanavat tukevat toisiansa ja toimivat yhteydessä toisten kanssa tehden Dick Johnsonista kokonaisvaltaisen ja tyylikkään miesten lifestyle -elämyksen. 

Kanavien aktiivinen mainonta vaatii jatkuvaa ja näyttävää digimarkkinointia. Digimarkkinoinin ansiosta olemme onnistuneet kasvattamaan verkkokaupasta Suomen suurimman miesten kosmetiikan verkkomyymälän, jossa vierailee vuosittain 500 000 eri kävijää. Satojen tuotteiden lisäksi verkkokaupasta löytyy myös helppo linkki parturiliikkeen ajanvaraukseen. Erittäin suositun ajanvarauksen johdosta olemme joutuneet käännyttämään suurimman osan parturiliikkeen ovista astelevista walk in -asiakkaista. 

  • Ajanvarauksen ansiosta asiakasvirta on tasaista päivittäin
  • Markkinointiin panostetaan vahvasti. Se on visuaalista ja myyntiä tehostavaa.
  • Asiakkaat ja työntekijät saavat myös etuja vaatteiden ja muiden tarvikkeiden hankintaan sekä voivat seurata blogia sosiaalisessa mediassa.

Huolehdimme parturiyrittäjän puolesta liikkeen markkinoinnin ja näkyvyyden. Yrittäjälle jää enemmän aikaa keskittyä parturitoiminnan kannattavuuteen ja tuotemyyntiin. 

  

World of Quality Grooming Products

Barber Shopiin valikoidut tuotteet ovat takuuvarmoja myyntimenestyjiä. Valikoimme yrittäjän puolesta verkkokaupan suosituimmat tuotteet ja koulutamme liikkeen parturit etsimään oikeat tuotteet jokaiselle asiakkaalle. Valikoimasta ei löydy geneerisiä bulkki-brändejä vaan laadukasta ammattikosmetiikkaa ympäri maailmaa. 

  • Myynnissä on parranajo, parranhoito, histenhoito, ihonhoito ja hygienia -tuotteita
  • Yrittäjän ei tarvitse tehdä sisäänostoja, varastoida tai saldottaa tuotteita.

Hoidamme yrittäjän puolesta varastoinnin ja logistiikan, jotta yrittäjän ei tarvitse sitouttaa eurojansa varastointiin tai murehtia sisäänostoista. Tuotemyynnistä maksetaan %-osuus suoraan yrittäjälle, jonka yrittäjä voi jakaa bonuksina ja kannustimena liikkeen partureille.

 

Why Dick Johnson? 

Tiesitkö, että ensimmäinen Barber Shop, joka avattiin Tampereelle pääsi plussalle jo kolmen kuukauden jälkeen avaamisesta? Dick Johnson on arvokas brändi, joka on edelleen kovassa nosteessa. Lisensoiduksi Dick Johnson -parturiyrittäjäksi ryhtyminen on kannattavaa ja helppoa liiketoimintaa. Sillä:

  • Dick Johnson kouluttaa aktiivisesti partureita
  • Yrittäjän ei tarvitse huolehtia liikkeen sisutuksen suunnittelusta.
  • Lisenssimaksu on kiinteä kuukausihinta, joka ei ole sidoksissa liikkeen tulokseen. 
  • Konseptin digimarkkinoinnin ja verkkokaupan suosion ansiosta ajanvarausjärjestelmä on taatusti täyteen buukattu jo ensimmäisestä viikosta alkaen

Dick Johnson toimittaa yrittäjälle avaimet käteen. Lisenssimaksun hinnalla yrittäjä saa käyttöönsä tuotteet, koulutuksen, markkinoinnin ja konseptiin sopivan sisustussuunnitelman.